„LG Electronics“: elektronikoje svarbu ne tik įranga, bet ir dizainas

Tyrimų duomenimis, renkantis elektronikos įrenginį, nesvarbu, televizorių, telefoną ar šaldytuvą, apsisprendimą pirkti didžiąja dalimi nulemia dizainas.
 
Siekdama stiprinti išskirtinio produktų dizaino strategiją, vartotojiškos elektronikos gamintoja "LG Electronics" (LG) pristato naujo dizaino "L-Style" išmaniuosius telefonus ir ypač siaurą ekrano rėmelį turinčius "Cinema Screen" dizaino televizorius.
 


„Cinema Screen“ dizaino televizorius

"Gamintojai pasaulinėje rinkoje konkuruoja tiek techninėmis produktų savybėmis, tiek ir dizainu. Lietuvoje tai vienas iš penkių svarbiausių veiksnių, lemiančių žmonių pasirinkimą. Atsižvelgdama į tai, LG šiais metais pristatys išskirtinio dizaino produktus, kurių stilius ir praktinis funkcionalumas įvertinti pasauliniais dizaino apdovanojimais "iF" ir "Red dot", – sakė Vjacheslavs Sergejevs, "LG Electronics Latvia" viešųjų ryšių atstovas Baltijos šalims.

Britų Dizaino tarybos (angl. Design Council) 2011 m. atlikta apklausa atskleidė, jog dizainas, kaina ir techninės savybės yra pagrindiniai veiksniai, kurie lemia apsisprendimą pirkti. Net 78 proc. apklaustųjų teigė, kad dizainas jiems yra svarbiausia renkantis produktą, tuo tarpu 22 proc. nurodė, jog jiems tai nėra svarbus. Vartotojai vis daugiau dėmesio skiria namų interjerui – šalia sienų apmušalų ir baldų, svarbiais dizaino elementais tampa elektronikos prietaisai. Ypač į interjero dizainą atsižvelgiama pasirenkant televizorių, namų kino sistemų, šaldytuvų ar skalbimo mašinų dydį. Netgi eiliniai elektronikos prietaisai tampa svarbūs ir papildo estetinę namų erdvę.

LG buvo pirmoji Pietų Korėjos kompanija, dar 1958 m. pristačiusi industrinio dizaino koncepciją. 1999 m. kompanija paskelbė dizainą kaip vieną iš keturių produktų kūrime svarbiausių sričių. Šiuo metu už LG produktų dizaino plėtojimą atsakingi 540 darbuotojų 12 pasaulio šalių. Svarbiausia kompanijos dizaino strategija – išskirtinis stilius, atitinkantis produktų ilgaamžiškumą, kurį nulemia aukšta kokybė ir patvarumas.

Apie LG Electronics, Inc.

Kompanija LG Electronics, Inc. (KSE: 066570.KS) yra pirmaujanti pasaulio lyderė ir technologijų inovatorė buitinės elektronikos, buitinių prietaisų ir mobiliųjų komunikacijų srityse. 120-yje kompanijos struktūrinių vienetų visame pasaulyje dirba daugiau nei 93 tūkstančių žmonių. 2011 m. kompanijos pasauliniai pardavimai siekė 48,97 mlrd. JAV dolerių. LG sudaro keturi verslo padaliniai: "Home Entertainment", "Mobile Communications", "Home Appliance", "Air Conditioning and Energy Solutions". LG yra vienas pasaulio plačiaekranių televizorių, mobiliųjų telefonų, skalbimo mašinų ir šaldytuvų gamybos lyderių pasaulyje. LG yra pasaulinis ir technologinis "Formulės-1" partneris, turintis išskirtines teises šio renginio metu pristatyti vartotojų elektronikos prekes, mobiliuosius telefonus bei duomenų procesorius. Daugiau informacijos pateikiama www.lge.com.
 
Daugiau informacijos:
LG-One viešųjų ryšių konsultantė
Alma Bajoraitė
Tel. +370 5 249 99 49,+37065692500
El. p. alma.bajoraite@lg-one.com
yra Kita
"LG Electronics" apdovanota už atsinaujinančios energijos technologijas