Parodoje pristatoma per 1200 nuotraukų, 40 architektūros modelių ir specialiai sukurti stendai, kurie leidžia pamatyti lygiagrečią architektūros stilių raidą visoje Vokietijoje analizuojant jų prasmes ir funkcijas.
Kino teatras „Kosmos“, Berlin-Friedrichshain, 1961-1962, architektai Josef Kaiser ir Gunter Kunert, nuotrauka iš Erknerio regioninės plėtros ir struktūrinio planavimo instituto
Ši paroda, pasak rengėjų, yra pirmasis bandymas peržiūrėti architektūros raidą, lygiagrečiai vykusią abiejose Vokietijos šalyse, praėjus daugiau nei 20 metų po jų susijungimo.
Parodos rengėjai ne siekia užfiksuoti vieną galiojančią „tiesą“, bet skatina diskutuoti tarpusavyje lyginant daugiausia nepublikuotą medžiagą iš Rytų ir Vakarų Vokietijos archyvų. Dėmesys yra kreipiamas į panašias temas abiejose vidinės Vokietijos sienos pusėse, tokias kaip funkcijos ir koncepcijos klausimai architektūroje ir gyvenamojoje aplinkoje, memorialinė architektūra arba santykis tarp tradicijos ir inovacijos.
Parodoje demonstruojami ir Hamburgo aukštosios meno mokyklos Architektūros katedros įgyvendinto tyrimų projekto rezultatai. Kuratoriams pagelbėjo ir daugybė studentų, kurie rašė tekstus bei gamino modelius.
Parodą lydi katalogas anglų kalba, kuriame publikuojami kuratorių tekstai apie Rytų ir Vakarų Vokietijos architektūrą bei Italijos architektūros istoriko Marco de Michelis tekstas, kuriame analizuojama abiejų Vokietijos šalių pokario architektūra tarptautiniame tų laikų architektūros diskurse.
Parodos atidarymo išvakarėse Nacionalinėje dailės galerijoje rengiamas pokalbis „Saugant XX a. architektūrą Vokietijoje“, o balandžio 2 dieną vyks kūrybinės dirbtuvės Vilniaus dailės akademijos studentams apie ekspozicijų architektūros kūrimą
Paroda „Dviejų Vokietijų architektūra 1949–1989“ Šiuolaikinio meno centre veiks iki gegužės 16 dienos.