Viena didžiausių Lietuvos kelių ženklinimo bendrovių UAB „Biseris“ jau 15 metų atlieka šalies kelių, gatvių, aikštelių, oro uostų horizontaliuosius ir vertikalaus ženklinimo darbus dažais, polimerinėmis medžiagomis, klijuojamosiomis juostomis. Bendrovė taip pat vykdo projektavimo darbus ir įrengia kitas saugaus eismo priemones, todėl geriau už visus turi galimybę stebėti šios srities pokyčius ir nuolat siūlyti moderniausius sprendimus. Įmonės technikos direktoriaus Algirdo Smalinsko teigimu, pastaruoju metu Lietuvoje itin daug dėmesio skiriama eismo saugumui keliuose užtikrinti, geresnėms vairavimo sąlygoms ir pėsčiųjų eismo dalyvių saugumui. Taip siekiama sumažinti itin didelį avarijų ir nelaimingų atsitikimų skaičių. Šiandien, padedant Lietuvos automobilių kelių direkcijai, saugos priemonės pradėtos diegti ne tik miestuose, bet ir rajonuose. Didėja ne tik bendrovės darbų apimtis, bet auga ir modernesnių ženklinimo sprendimų taikymas Lietuvos keliuose.
Vienas įprasčiausių ir populiariausių saugaus eismo užtikrinimo būdų – kelių ženklinimas, ypač gelbstintis esant blogoms oro sąlygoms ir tamsiuoju paros metu. UAB „Biseris“ specialistai kelius ženklina Europos Sąjungos gamintojų sertifikuotomis kelių ženklinimo medžiagomis: dažais, polimerinėmis medžiagomis, klijuojamosiomis juostomis, keliuose įrengia atšvaitus, greitį ribojančius kalnelius ir kelio ženklus.
UAB „Biseris“ tapo pirmąja bendrove, pasiūliusia Lietuvos keliams šiandien sėkmingai taikomą naujovę – struktūrinį ženklinimą termoplastiku. Tai vienoje linijoje taisyklingai išdėstytos juostelės, dar vadinamos „šukomis“. Struktūrinis kelių ženklinimas taikomas šoninėms kelio linijoms ženklinti. Toks ženklinimas, kaip ir frezavimas, sukelia mechaninį akustinį efektą, priverčiantį vairuotoją sutelkti dėmesį į kelią. Be to, skirtingai nei pasitelkiant įprastą kelio dažymo technologiją, taikant struktūrinį kelio ženklinimą, vanduo nuteka nuo ženklinimo briaunos, todėl net tokiomis sąlygomis išsaugomas ženklų funkcionalumas.
UAB „Biseris“ technikos direktoriaus A. Smalinsko teigimu, itin efektyvi priemonė, apsauganti eismo dalyvius ir įspėjanti dėmesingumą praradusius vairuotojus, kai artėjama prie sankryžos − kelio dangos saugumo salelių frezavimas. Taikant šią priemonę, sankryžų saugumo salelių vidinėje dalyje frezuojami skersiniai 35 cm pločio grioveliai, per kuriuos važiuodamas vairuotojas pajunta, kad išklydo iš pagrindinio kelio. Automobiliui važiuojant tokia frezuota griovelių linija, pasigirsta itin nemalonus garsas, kuris įspėja vairuotoją, kad negalima važiuoti saugumo salele. Dieną apie šį ženklinimą perspėja ant frezuoto paviršiaus nudažyta 40 cm pločio raudona įspėjamoji juosta. Kartą užvažiavęs ant tokios įspėjamosios juostos ir pajutęs vibravimą, vėliau vairuotojas sąmoningai vengia užvažiuoti ant saugumo salelių. Palyginti neseniai UAB „Biseris“ specialistai pasiūlė dar vieną originalų sprendimą – perėjos kelio dangą padengti specialiu šiurkštaus paviršiaus raudonu plastiku, kurio paviršius yra papildomai padengtas granito skaldele. Tai naudojama miestuose ir gyvenvietėse, išryškinant pėsčiųjų perėjas bei padidinant kelio dangos šiurkštumą. Dar vienas bendrovės siūlomas sprendimas, gelbstintis esant prastam matomumui keliuose – stikliniai sferiniai kelio dangos atšvaitai, montuojami kelių ir miestų gatvių saugumo salelėse. Šie atšvaitai ant kelio borto atspindi šviesos srautą, sklindantį iš visų pusių. Stiklinių sferinių atšvaitų paskirtis – paryškinti saugumo salelių kontūrus, atkreipti vairuotojų dėmesį į kelyje esančią kliūtį. UAB „Biseris“ priklausančioje akredituotoje kelių ženklinimo medžiagų ir bandymo laboratorijoje nuolat atliekami tyrimai leidžia pasirinkti patvariausias medžiagas ir optimaliai suderinti jų kainos ir kokybės santykį.