Kaip turi būti šaukiamas daugiabučio gyvenamojo namo butų ir kitų patalpų savininkų susirinkimas, nustatys kitų metų sausio 1 d. įsigaliosiantis aplinkos ministro patvirtintas Butų ir kitų patalpų savininkų susirinkimų šaukimo, darbotvarkės ir priimtų sprendimų skelbimo tvarkos aprašas.
Apie šaukiamą susirinkimą jo organizatorius turi parengti pranešimą ir nurodyti datą, laiką bei vietą, taip pat darbotvarkę, o prie kiekvieno jos klausimo pateikti siūlomų sprendimų projektus. Taip pat reikia nurodyti elektroninio pašto adresą ar kitą būdą ir datą, iki kada butų ir kitų patalpų savininkai gali pateikti savo pasiūlymus, klausimus, nuomonę ar jų turimą informaciją susirinkimo darbotvarkės klausimais.
Pranešimas apie susirinkimą turi būti paskelbtas ne vėliau kaip prieš dvi savaites iki susirinkimo dienos organizatoriaus interneto svetainėje, namo laiptinėse ar kitose gerai prieinamose vietose įrengtose skelbimų lentose ir įdedant į pašto dėžutes kiekvienam buto ar kitos patalpos savininkui.
Jeigu susirinkimas neįvyksta todėl, kad nesusirenka sprendimui priimti pakankamas butų ir kitų patalpų (jų dalies) savininkų skaičius, ir jo organizatorius nusprendžia sušaukti pagal tą pačią darbotvarkę pakartotinį susirinkimą, jis organizuojamas ne anksčiau kaip po dviejų savaičių.
Susirinkime priimti sprendimai turi būti skelbiami namo bendrojo naudojimo objektų valdytojo interneto svetainėje, jeigu tokia yra, namo laiptinėse ar kitose gerai prieinamose vietose įrengtose skelbimų lentose, taip pat įdedant į pašto dėžutes kiekvienam buto ar kitos patalpos savininkui.