geriausia vairavimo mokykla klaipėdojeKaip bebūtų gaila, pasaulyje yra tikrai gana nemažai žmonių, kurie jaučia didelę vairavimo baimę. Šis reiškinys pasižymi tuo, kad žmogus tarsi susigūžia automobilio sėdynėje, įsikimba į vairą, pėdos netyčia taikosi į įsivaizduojamus stabdžius. Geriausia vairavimo mokykla Klaipėdoje gali padėti įveikti tokias problemas, tačiau esminė problema yra ta, kad žmonės, kurie jaučia važiavimo fobiją nenori mokytis vairuoti, arba gavę teises, vis tiek atsisako vairuoti ir numeta jas šalin.

Daugiau informacijos: www.pajuriovm.lt

Geriausia vairavimo mokykla Klaipėdoje gali padaryti tikrus stebuklus, tačiau reikėtų ir patiems pasistengti ir įdėti nemažai pastangų. Psichologai teigia, kad teko matyti nemažai žmonių, kurie turi puikius ir naujus automobilius, tačiau vis tiek sėdi namuose. Nevairavimo pasekmės turi įtakos socialiniams, darbo ir šeimos gyvenimui. Yra net gi tokių pavyzdžių, kaip kad vienas vyriškis, kuris 20 metų dirbo vairavimo instruktoriumi, tačiau stresas gyvenime staiga ėmė ir pakeitė jo vairavimą. Jam greitkeliai tapo baisūs, todėl studentus mokino vairuoti tik mažose gatvelėse. Jis imdavo jausti padažnėjusį širdies plakimą, gausų prakaitavimą, drebulį ir pykinimą, kai tik sėsdavo į automobilį. Šiame straipsnyje bus pasidalinta puikiais patarimais, kaip galima nesunkiai atsikratyti vairavimo baimės:

1)      Koks yra Jūsų gyvenimas apskritai? Jei ankščiau vairuoti nebijojote, būtinai atkreipkite dėmesį, kada ši baimė atsirado? Ar tuo metu Jūsų gyvenime įvyko kas nors sukrečiančio? Stresas gali turėti domino efektą ir paveikti Jūsų vairavimo įgūdžius. Prieš tai minėtasis vairavimo instruktorius ėmė jausti vairavimo baimę, kai buvo labai susirūpinęs savo žmonos sveikata ir dukra, kuri vartojo narkotikus. Tai yra vienas iš sunkių laikotarpių, kuomet sutrinka ne tik vairavimas, bet ir miegas ir apskritai pablogėja bendra gyvenimo kokybė. Psichologai gali padėti įveikti tokius sunkumus. Pagalvokite, gal Jūsų problemos nėra jau tokios didelės ir jas galima įveikti? Tuomet Jūs nusiramintumėte ir įgytumėte daugiau pasitikėjimo savimi.

2)      Vairavimo baimė neretai priverčia atsisakyti važiavimo automobiliu apskritai. Taip yra todėl, kad sąmonė siunčia mums signalą vengti visko, kas mums atrodo baisu. Pasąmonė savo ruožtu tą baimę tik nuolat intensyvina. Jei turite automobilį, tačiau jis tik stovi nenaudingai, pradžioje bandykite važiuoti tik mažomis gatvelėmis šalia savo namų. Kiekvieną diena didinkite nuvažiuojamą atstumą. Po truputį įsiliekite į intensyvesnio eismo srautus.

3)      Daugelis žmonių gali patvirtinti, kad baimę įveikti gali padėti tyli ir rami muzika automobilyje. Muzika turi didelį ir greitą poveikį nuotaikai. Klasikinė muzika gali Jus atpalaiduoti. Pasirinkti galite ir savo mėgstamą muziką. Taip jausitės geriau automobilyje. Netrukus pajausite, kad nurimote.

4)      Važiuokite kartu su savo artimu bičiuliu. Labai gerai, jei turime tokį žmogų, kuris natūraliai Jus verčia jaustis ramesniais. Dažniausiai tai būna geriausi draugai. Tai gali tapti didele pagalba Jums iki kol įveiksite vairavimo baimę.

5)      Sutelkite dėmesį ir į savo kvėpavimą. Lėtai iškvepiant – jausitės ramesni. Oro iškvėpimas turi trukti ilgiau, nei įkvėpimas. Nervų sistema labai greitai sureaguoja į tai.

6)      Kontroliuokite savo mintis ir darykite sau savitaigą. Tai ypač veiksmingas būdas, jei norite kuo greičiau įveikti vairavimo sunkumus. Jūsų protas yra labai galingas ginklas, kuris labai greitai gali padaryti teigiamus pokyčius vairuojant. Įtikinkite save, kad nėra jokio tikslo bijoti sėstis už vairo. Įsivaizduokite save iš šalies, kaip Jūs gerai vairuojate. Skirkite laiko stabtelėti ir pailsėti užmerkus akis ir tiesiog ramiai pakvėpuojant.