Negabaritinių krovinių gabenimas yra svarbi gyvenimo dalis, kai reikia gabenti svarbius, brangius ir didelius krovinius. Nestandartinio dydžio krovinių yra daug daugiau nei jums gali pasirodyti. Paprasčiausiai gyventojai didelės dalies ų net nepastebi, nes dalis sunkiojo transporto važiuoja ne į miesto širdį, centrą, o į priemiesčius, kuriuose sunkvežimiaiįsikūrę „verslo rajonai“ turintys sandėlius, fabrikus ir kitas dideles patalpas, kur sandėliuojami dideli kroviniai. Importas ir eksportas yra negabaritinių krovinių tikslas ir priežastis kartu. Todėl kroviniai keliauja ne tik į užsienį, bet ir į Lietuvą. Laimei logistikos kompanijos dirba taip, kad kroviniai numatytas vietas pasiektų kada reikia ir pas ką reikia.

Judėjimas yra nenutrūkstamas, nes klientų visada yra. Dėl to reisai planuojami kiekvieną savaitę, kartais netgi po du kartus. Viena kelionė vairuotoui dažniausiai trunka minimaliai tris dienas. Per tiek laiko krovinys gali pasiekti sutartyje nurodytą juridinį asmenį, kuris turi krovinį priimti.

Kas yra juridinis asmuo?

Juridinis asmuo yra apibrėžtas įstatymiškai, tai yra įmonė arba institucija arba žmogus, dirbantis individualiai savo vardu su pažyma. Negabaritinių krovinių gabenimas dažniausiai būna užsakomas ne fizinių asmenų, bet juridinių asmenų. Tai jau tapo aiškia tendencija, kuri tikrai yra nusistovėjusi ir nesikeis. Keičiasi nebent aptarnavimo pobūdis, įkainiai, bet ne klientų statusas, kuris nurodo juos esant juridiniu asmeniu.

Negabaritinių krovinių gabenimas vyksta į bet kurią Europos šalį, į kurią pageidauja klientas. Klientas visada yra teisus, bet maršrutų planavimas visgi paliekamas logistikos darbuotojų valioje. Jie gerai žino, kurie keliai geriausiai tinka gabenimui. Surandamas optimaliausias variantas, kad būtų telpama į trijų dienų terminą. Juk įmonė viešai skelbia galinti per tris dienas nugabenti negabaritinį krovinė į bet kurią Europos vietą. Kol kas dar nei vienas klientas tuo nesuabejojo, nes kroviniai lig šiol nėra vėlavę. Jei kelionių metu ir atsiranda kokių neskalndumų, tai jie yra tuoj pat sprendžiami, nelaukiant kitos dienos, nes laikas – pinigai ir prestižas, šiuo atveju. Juk įmonės įvaizdis nukentėtų ir jos nebūtų galima vadinti prestižine, jei įsipareigojimai būtų nors kartą neišpildyti iki galo. Dėl to darbuotojai visada dirba pilnu pajėgumu ir nuoširdžiai stengiasi. Įmonė gerbia savo darbuotojus, o darbuotojai ištikimai joje dirba. Kai visas kolektyvas įmonėje dirba kaip vienas kumštis, tai yra matyti rezultatuose. Jei įmonė nori būti lydere ir kitoms įmonėms tapti pavyzdžiu, įmonė turi dirbti be galo atsakingai ir koordinuotai. Įmonėje turi būti tvarkinga buhalterija, darna tarp dirbančiųjų, protingi vadovai, kvalifikuoti specialistai ir, žinoma, direktorius bei įmonės savininkas su verslumo įgūdžiais, ne diplominiais, o praktiniais. Tokių išmoko tik gyvenimas, o ne vadovėliai.

Taigi verslui išsiplėtus už Lietuvos ribų iš karto buvo numatyta, kad atsiras paklausa pervežimams. Apetitas kyla bevalgant, todėl įmonės ir auga, o kartu vis dažniau užsakomas negabaritinių krovinių gabenimas iš Lietuvos arba į Lietuvą. Kryptis nėra labai svarbi, nes logistikos psecialistai gali suplanuoti kelionę į bet kurią pusę ir tai nėra jokia kliūtis. Viskas aptariama su kiekvienu klientu individualiai, nes kiekvienas užsakymas vis kitoks. Pakliūnant į skirtingas situacijas ir jas logiškai išsprendžiant išsiugdo atsparumas stresui ir tai naudinga ne tik darbo metu, bet ir po jo. Akivaizdu, kad stresas da rnei vienai gyvai būtybei gyvenimo nepagerino, bet išlikimo jausmo niekas nenustelbs. Išlikimas – tai ne vien gyvybės ar mirties klausimas, nes kitoje medalio pusėje yra paprastesnis dalykas… Įmonės siekis išlikti lydere.

Daugiau informacijos: baltictransa