remarketingasNorintys pasitelkti remarketingo metodą neretai yra priversti pasirinkti didžiausias sistemas, kuriose vykdomos šios kampanijos, tačiau turite žinoti, kad tokį metodą jūs galite naudoti ir be jokių tarpininkų. Žinoma, tam prireiks biudžeto, nes jeigu neturite jokių programavimo žinių, tai teks samdyti specialistą, o šie juk už dyką nedirba. Remarketingo principas yra paprastas – tai bandymas susigrąžinti pirkėją. Jūsų svetainė turės įrašinėti lankytojų naršymo duomenis, jog paskui pagal juos jūs galėtumėte analizuoti iš kokių svetainių pirkėjas atėjo. Nepamirškite, kad norint naudoti naršymo duomenis, jūs privalote gauti lankytojų sutikimą, todėl savo interneto svetainėje įdėkite pranešimą, jog lankytojai žinotų, kad jų naršymo duomenys yra naudojami rinkodaros ir reklamos tikslais.

Jūsų svetainė, kaip minėjome, turi gauti lankytojų naršymo duomenis, todėl programuotojas turės sukurti sistemą, kuri jums rodytų iš kokių svetainių dažniausiai ateina jūsų potencialūs pirkėjai. Jeigu jūs esate nusipirkę reklamą kažkokiose svetainėse, tai tokia sistema jums bus naudinga ir siekiant išsiaiškinti kur geriausia būtų pirkti reklamą, o kur jos atsisakyti. Trumpai tariant, jums pirmiau bus reikalinga sistema, kuri registruotų duomenis. Pagal gaunamus duomenis, jūs matysite kuriose svetainėse jūsų reklama atneša daugiausiai naudos.

Sužinoję kuriose svetainės atneša daugiausiai pirkėjų, jūs galite kreiptis į tų svetainių savininkus su prašymu pakeisti reklaminius skydelius. Pavyzdžiui, jeigu iš vienos svetainės jūsų el. parduotuvę aplankė daug pirkėjų, kurie įsigijo telefonus, tai po kurio laiko tą reklamą galite pakeisti į kitą, tarkime – siūlančią įsigyti telefonų priežiūros priemones. Kodėl reikėtų keisti reklaminius skydelius? Nes jūsų pirkėjai jau įsigijo telefonus, todėl jums reikia pasiūlyti kitas jiems reikalingas prekes, o šiuo atveju – telefonų priežiūros priemones. Tas pats taikoma  talpinant reklamą kitose svetainėse – jums reikia išsiaiškinti kokios svetainės kokius pirkėjus atneša.

Remarketingas tam ir yra skirtas, kad tiems patiems pirkėjams įsiūlytume ir kitas prekes, todėl jeigu viena svetainė, kurioje nusipirkote reklamą, generuoja jums pajamas, tai jūs jas galite padidinti tiesiog susigrąžinant tuos pačius pirkėjus su reklaminių skydelių pakeitimo taktika.