dviraciu dalysKą gi iš tiesų reikia daryti, kad jūsų dviratis  visada būtų kaip naujas? Visų pirma  yra labai svarbus valymas, kadangi visiems mechaniniams  gaminiams  patinka švara.  Jį reikia  periodiškai plauti ir valyti.  Jei jūs ketinate jį plauti  vandeniu iš krano labai  svarbu, kad vandens  srovė nepatektu ten  kur nereikia, kadangi  tai  jums nieko gero nežadės.  Taip pat reikėtų pasakyti, kad  jei jūs  ką  tik atvykote iš pasivažinėjimo šaltu  oru tokiu  atveju reikia leisti dviračiui šiek tiek pašilti arba jį teks plauti vėsiu vandeniu. Staigūs vandens temperatūros pokyčiai nebus naudingi jūsų dviračiui. Ratai gali  būti plaunami  atskirai, čia jau nėra jokių  subtilybių. Yra svarbios įvairios  dviračių dalys, kurias gali prireikti keisti  laikas nuo laiko. Tai gali būti  važiuoklės dalys, kuriai gali  būti priskiriama sistema, kasetė ir grandinė. Labai  svarbu, kad visos dalys ne tik būtų laiku keičiamos, tačiau taip pat ir laiku  sutepamos.  Sutepti reikia  tik svaru dvirati. Ir reikia   sutepti visus  mazgus, kurie yra  išdžiuvę.  Reikia   sutepti specialiomis  tik dviračiams   skirtomis priemonėmis. Dažniausiai reikia  sutepti dviračio  važiuojamąją dalį, o tiksliau tai grandinė, žvaigždučių  nereikia  sutepti.  Nerekomenduojama  naudoti  sutepimui tokias medžiagas, kurios  sudėtyje  turi litolio.

 

Dviračių dalys taip pat yra  šakutė ir  ji taip pat turi  būti tinkamai prižiūrima vadovaujantis  specialiomis  instrukcijomis, kurios  yra pritaikytos joms.  Jei jūs  įsigijote  jau pagamintą dviratį ir nebuvo  jokių instrukcijų, gamintojų  internetinėje svetainėje  galima pamatyti  visas  rekomendacijas.  Taip pat dviratis turi tokias detales kaip  priekinis  ir galinis stabdžių perjungėjas, stabdžiai. Visi šie  mazgai turi  būti pakankamai retai, karta per tris mėnesius.  Geri  komponentai puikiai dirba net  ir būdami nešvarūs.  Tačiau nors kartais reikėtų  sutepti vietas, kuriose vyksta  trintis detalėse. Tam  reikės tik mažo lašelio tepalų.  Stabdžiuose, natūralu,  kad reikia  sutepti tik įvores. Vienintelis  dalykas, kuris  turi būti  prižiūrimas dažniau tai galinio perjungėjo ratukai, kadangi jie greitai užsiteršia ir gali pradėti skleisti nemalonų garsą.  Taip pat  dviračiai turi  troselius, vyrauja  nuomonė,kad tai nelabai reikalinga  šio transporto dalis ir jų nereikia  reguliariai sutepti, tačiau tai yra klaida, kadangi jie turi būti   sutepami ir vieną kartą  per sezoną keičiami.  Visi  trosiukai turi  būti  ištrinami. Į  įvores jei  tik jūs  pradedate  susipažinti  su  dviračių mokslu geriau savarankiškai nelysti,  iš pradžių geriau paklausti  patarimo  pas žmogų, kuris turi daugiau patirties šioje  srityje.  Tą patį galima pasakyti ir apie  vairo kolonėles.  Be to, galima  tepti ploną  sutepamumui naudojamų medžiagų  sluoksnį. Jei detalės  nebus  tinkamai prižiūrimos  jos gali  pradėti rūdyti.
Taip pat  yra tokios dviračių dalys kaip srieginės jungtys. Pagrindinės  jungtys  yra tarp balnelio  ir rėmo, bei dviračio pedalų.  Kai yra montuojami šie dviračio komponentai juos reikia labai  kruopščiai sutepti ir būtinai tai turi  būti plonas  sluoksnis.  Jei nebus  atliekama ši procedūra  atitinkamai tai  gali  sukelti labai nemalonius  garsus, kurie  pradės  sklisti, kai bus  sukami pedalai.  Be to,  sujungimai gali ,,prikepti“. Be  to, jei jūs  nusipirkote jau  surinktą dviratį specializuotoje parduotuvėje reikėtų  atsukti pedalus ir patikrinti  ar  surenkant dviratį viskas buvo tinkamai  sutepta.  Tačiau tai tikrai nėra  visos  dviračių dalys, kurios  yra svarbios, kadangi taip pat  yra ir kitų, pavyzdžiui, dviračių  balneliai, pedalai, vairas. Nuo šių  dalių priklauso kiekvieno žmogaus  važiavimo patogumas ir niekaip kitaip.