Google AdWordsDidžiausia paieškos sistema – Google – padeda pasiekti 98 proc. Lietuvos ir daugiau nei 75 proc. viso pasaulio interneto vartotojų. Tai reiškia, kad Google reklama yra viena efektyviausių ir perspektyviausių internetinės rinkodaros priemonių, generuojanti maksimaliai aukštus rezultatus. Kitaip sakant, Google AdWords yra viena pelningiausių reklamos formų, padedanti gauti didžiausią investicinę grąžą.

Vienas svarbiausių Google AdWords reklamos privalumų yra tai, kad reklama rodoma tikslingai, t. y. suinteresuotai žmonių grupei, į paieškos laukelį įvedusiems pageidaujamą raktinę frazę. Minėtoji reklama nėra įkyri ar erzinanti, be to, reklamos užsakovas moka tik už klientų paspaudimus, t. y. mokama tik už susidomėjusių klientų apsilankymą. Tinkamai įgyvendinta reklamos kampanija leidžia sekti, stebėti ir vertinti apsilankiusių klientų elgesį, t. y. rūšiuoti reklamą pagal jos parodymo laiką ar regioną, stebėti kuriame puslapyje klientas praleido daugiausiai laiko ir kokia preke domėjosi. Minėtieji rodikliai leidžia kurti dar sėkmingesnes reklamos formas, didinančias potencialių klientų srautą. Tiesa, sunkumų pasitaiko visose srityse, todėl ir šiai reklamai skirtos investicijos gali nepasiteisinti. Paprastai tai susiję su 5 esminėmis klaidomis.

Prastai parinkti raktažodžiai

Jei norite, kad Google AdWords reklama atneštų realios naudos, rinkitės tikslios atitikties raktines frazes. Jei jūsų skelbimas bus rodomas klientams, ieškantiems visai kitos kategorijos prekių ar paslaugų, natūralu, kad potencialių klientų srauto padidinti nepavyks. Priešingai, jus veltui išleisite savo pinigus.

Netinkamai sugrupuoti raktiniai žodžiai

Dar viena dažna klaida – prastai sugrupuoti raktažodžiai skelbimų grupėse. Jei naudojate vienodas raktines frazes kelioms skelbimų grupėms vienoje kampanijoje, pageidaujamo rezultato tikrai nepasieksite. Kitaip sakant, tapsite konkurentais patys sau ir nieko iš to nelaimėsite.

Netinkamai kuriamos reklamos kampanijos

Nesistenkite sutalpinti visų kampanijų vienoje AdWords paskyroje, vienoje kampanijoje ar vienoje skelbimų grupėje. Nepamirškite, kad atskiros skelbimų grupės turi būti atskirose kampanijose. Be to, visuomet naudokite logiškus pavadinimus, kad galėtumėte racionaliai įvertinti reklamai skirtas lėšas.

Prastai planuojami rinkodaros darbai

Itin dažna pradedančiųjų klaida – siekis už paspaudimą sumokėti mažesnę sumą pinigų. Nepamirškite, kad jei jūsų paslaugos ar prekės yra aukšto konkurencingumo, jūsų konkurentai už aktualius raktažodžius pasiūlys kur kas daugiau, o jūs liksite nepastebėti, t. y. pinigai bus išleisti vėjais. Kad investicijos būtų tikslingos, racionaliai paskirstykite biudžetą.

Blogai administruojamos kampanijos

Jei norite aukščiausių rezultatų, turite tinkamai administruoti ir optimizuoti reklamos kampanijas. Optimizuokite kampaniją analizuodami gautus statistikos duomenis ir rodiklius. Nepamirškite, kad sėkmingiems rezultatams gali būti reikalingos papildomos investicijos, t. y. nenutraukite kampanijos tuomet, kai ši pradeda generuoti realius rezultatus.